Wednesday, January 12, 2011

bila quiz dan assignment dah muncul!!

hello petang RABU... 
    
   kalau hari ini dah hari rabu, means esok hari khamis. hari khamis hari tak ada kelas.. YAHOOO!! CHOP2.. jangan nak yahoo2 lagi!!sedarlah wahai cik wany ooiii.. tak lama lagi dah ada quiz. assignment pun dah mula nak mendekati diriku. kenapalah kamu semua ni begitu cepat mendekati aku? serius! aku belum ready lagi. FINANCE, LAW.. arrgghh!*tension2*! sumpah!! aku masih kabur dengan semua subjek ni.




hadirmu takku undang, pergimu amat ku alu2kan..




lalalalala..hari2 quiz, makan tak lena tidur tak basahlah aku














tu sajalah kot tuk hari ni.aku nak keluar ni.nak cari makan.*blink2 happy dapat makan*heheheheheh*



p/s: aku dengan kawan2 planning nak join tutoring, khas tuk FINANCE. hhmm, apa2 pun doakan yang terbaik tuk aku ye!!*senyum(paling sweet ye)heheheh*

No comments: