Saturday, December 31, 2011

2011 ---------------> 2012


Assalamualaikum and hi semua. Macam mana ari nie? okay? Sedar tak sedar kita dah pun sampai ke penghujung tahun 2011. Siyesly, waktu sangat cepat berlari. Just tinggal 12 jam jew lagi tuk masuk ke tahun 2012.

Sepanjang tahun 2011 nie, banyak pengalaman, cerita suka, cerita duka, harapan dan impian yang aku lalui. Dan semua ini banyak mengajar aku tuk menjadi seseorang yang boleh berdiri di atas kaki sendiri.Sepanjang tahun ini, aku ada famili yang giler awesome yang selalu support aku tiap kali aku rasa down. Aku ada kawan-kawan yang superduper hot yang selalu buat aku rasa hepi tak ingat dunia even kadangkala aku tahu sikap aku agak menjengkelkan. Terima kasih terima kasih terima kasih semua..sebab sudi ada bersama aku.

So, setiap perkara yang berlaku tahun ini pastinya sudah berlalu dan akan terlipat kemas dalam ingatan kita.Tak kira perkara itu pahit atau manis, jadikan ia as pengajaran tuk menghadapi tahun 2012 dan tahun-tahun seterusnya.

notatelinga: hah!nak tanya apa azam korang tuk tahun 2012? aku, macam biasa laa. NAK IMPROVE DIRI KE ARAH YANG LEBIH BAIK.#azam aku mesti sama jew tiap tahun.adooii!

-WELCOME 2012-
-spread the love-

No comments: