Friday, December 16, 2011

Wedding,Kuiz & Sahabat.

  Assalamualaikum. Da 2 minggu aku tak balik umah. Sibuk duk bertapa kat umah sewa yang sangat indah umpama istana ni. Minggu lepas aku tak balik disebabkan aku and kawan-kawan pi wedding abg senior kitaorang. Okaylah.Rasa macam da tua sangat-sangat bila pi wedding tanpa mak ayah.Btw, to abg senior yang baru kawin tu, aku ucapkan selamat pengantin baru, moga bahgia hingga akhir hayat.

   Minggu nie alasan untuk tak balik umah, aku TERPAKSA menghadap buku IB yang boleh tahan tebalnya. Ini semua gara-gara next week aku ada kuiz. Ditambah pulak dengan sedikit tutorial RESEARH + proposal RESEARCH.adooooiiiii!! sabar jew laaa. Nasib baik laa, next week miggu last before cuti midterm.So, aku arap sape-sape yang terbace entry aku nie, doakan aku tuk wat yang terbaik yer!!

   Dua tiga hari lepas, aku dapat call dari bestfren aku. Dia dalam masalah. Dia cakap dia da tak kuat nak hadapi semuanya. Time dia call, aku sedih sangat sebab dia jauh dari aku. Jauh tuk aku tolong tenangkan dia.Dalam dua tiga hari nie, telefon laa banyak membantu aku tuk ada di samping dia. Insyaallah, aku akan cuba tuk terus berada di sisi dia, walaupun kami jauh. #sahabatkaukenekuat.akusayangkau#

-PEN OFF-
SPREAD THE LOVE

No comments: