Sunday, January 8, 2012

Demam

  
   Salam and hai kamu-kamu semua. Peciter? Best tak hari ahad korang?Hari ahad aku tak best. Aku ada test IB. As u know, subject yang memerlukan tahap pembacaan yang amat-amat tinggi. Da laa, time study IB, aku demam.huwwaaaaa.. tak suka tak suka.hidung pun da rasa macam nak tertanggal asyik duk tenyeh ngan tisu..Anyway, aku da berjaya hadapi test IB. Okaylaaa, mintak-mintak lulus laa. Quiz IB yang lepas pun da dapat, just dapat 12.5 from 15. Okay la kan??

   Esok just ada presentation tuk subject ENT.  Tak tau la aku dan grup da ready ke belum tuk present. And good news, esok budak bisnes kat uitm cendering da dapat baucer RM200 tu. YEAYYYY!! sangat suka hati dengar news nie.

-spread the love-
bubye
p/s:aku suka tengok buah hati aku pakai uniform.sangat tomey.heheh

No comments: