Wednesday, January 11, 2012

lagi-lagi TEST

  
   Assalamualaikum awok-awok semua. Aku baru jew abis tengok drama Bicara Hati episod 2 kat youtube. FINE!sangat sweet tengok cik abang syahran ye, dah tercair aku tengok dia.Tiap kali cik abang syahran buat muka chomey, tiap kali tu laa aku duk menjerit. Hahhaha.aku tahu aku gedik.

   Da abis tengok citer tu aku baru sedar yang esok aku ada TEST!! ayoyoyoyoyo..test lagi. Da tension aku dengan test.Plus selsema dan sakit tekak aku tak baik-baik lagi. Sib baik laa esok da nak balik umah tercinta.hehehe.Mak aku pun da janji nak masak mkanan feveret aku. Yeay26x.
   Aku rasa da cukup aku bebel kat sini.Nak pi sambung study, tinggal 4 chapter to go.GO GO waniey!u can do it.

-spread the love-

p/s: tangungjawab satu kewajipan.suka atau tidak, harus laksanakan.

No comments: