Friday, January 18, 2013

Keluarga vs Cinta

Assalamualaikum wbt. Macam free giler kan aku? sehari nak dua tiga kali update.hehe. Idea tengah ada okay,so anda takyah kutuk-kutuk aku kay.

Aku nie jenis yang rapat dengan famili. Dan aku suka cop diri aku gegerl keluarga.hehe. Lagi dramatis,aku nie takde lesen so kemana aku pergi mesti dengan famili aku except laa aku keluar dengan kengkawan.hehe

Jadi,aku rasa pelik giler bila ada gadis remaja baya aku atau lagi muda dari aku yang sanggup lari dari rumah sebab cinta. Common guys,korang lari dari rumah sebab famili tak restu cinta korang,then korang hengat bila korang lari famili korang restu lar?

Kalau lar famili korang restu pun,tu sebab famili korang sayang korang. Takot korang buat perkara yang lagi teruk,even lari rumah tu memang dah tak senonoh.

So,gegerls and beboys if cinta hati korang tak direstu, takyah lar nak lari rumah bagai. Hengat bahagia ke kalau hidup takde restu famili. Cinta boleh dicari,famili?

Renung-renungkan dan selamat berpikir.haha.terpinjam ayat sape entah.

No comments: