Friday, May 17, 2013

Menghilang

Assalamualaikum and hai.

Sekali lagi aku melancarkan misi menghilangkan diri dari blog.hehe. Bukannya aku sibuk,aku cuma malas! Well,waniey memang pemalas! :)

Walaupun dah lama tak update,life aku takde apa-apa perubahan pun. Masih macam dulu-dulu lagi melainkan akhir bulan 2 hari tu umur aku dah genap 22 tahun.hehe

22 tahun means dah layak mengundi kan? Dan Allhamdulilah, 5 Mei yang lepas aku dah jalankan tanggungjawab aku untuk mengundi! Siyesly,agak nervous disitu.

Dan minggu lepas adalah hari GirlsDayOut buat aku dan beberapa buddies. Ternyata jarak dan masa bukan halangan untuk our friendship. Still macam dulu-dulu lagi. Terima kasih Allah,terima kasih sebab masih jaga persahabatan kami.

Okay.tu jea cerita untuk dikongsi bersama. Nanti kalau i rajin,i cerita lagi yer. Bubye.<3 <3

#eh,lupa nak tanya. Anda semua sihat?

No comments: