Saturday, November 8, 2014

Hada Labo

Assalamualaikum wbt.

Sejak sebulan kerja ni,hari ni first day aku apply cuti dengan bos.hehe. Kenapa? Patutnya hari ni aku join kenduri sambut menantu classmate diploma dulu,tapinya disebabkan ada family matter sikit maka family didahulukan. :) Suwit jea kan kekni ni..hahahaha.

Jadi lepas settle hal family,aku merajinkan diri memujuk si abam temankan aku pergi Guardian. Satu benda jea yang dah lama aku duk aim kat Guardin ni. Hada Labo!! Memang mengidam sangat nak beli menatang ni. Tapi disebabkan duit selalu jea lari tinggalkan beg duit aku,hasrat nak beli terpaksa dipendam.Allhamdulillah, hari ni si Hada Labo ni berjaya jugak dibeli,hasil gaji bulan lepas..hihihi. Moga si Hada Labo mampu memberikan kesan yang aku inginkan.

Eh,lupa nak sembang gabang pasal interview. Hurmmm,dua minggu lepas aku dah selamat pergi interview SPA tuh. Cuak giler weyh! Kalau ada rezeki,ada lar. Aku dapat dua interview,satu jururawat satu lagi pembantu pegawai perubatan*eh,betul ke nama jawatan tu?hihi* Aku tak berharap sangat,sebab aku tau betapa hancusssnya interview aku. ^_^

Okaylar..nak lelap mata sejam dua ni. Bukan senang nak dapat cuti bersenang lenang ni.. Bila dah dapat,kena lar hargai.

Bye,till next entry. Salam.

No comments: