Monday, January 17, 2011

sang gadis biasa

                               HI semua...
 selamat berhari isnin. dah masuk 3 hari aku tak membebel disini. seperti yang aku nyatakan pada post sebelum ini, aku ketandusan idea. ALHAMDULILAH,nampaknya hari ni idea dah mula tuk mengunjungi aku.so, sama-samalah kita baca apa yang aku tulis kat bawah ni ye!


 cinta dan remaja memang sinonim. dahulu aku pernah terjatuh cinta. aku sang gadis yang sugguh biasa. terjatuh cinta sama sang jejaka yang bagiku luar biasa. adanya dia, aku ketawa.hari2 ku lalui dengan bahagia. namun, aku terlupa. sang jejaka sempurna bukan milikku. ternyata, hatinya tuk sang gadis yang juga luar biasa. di mata sang jejaka luar biasa, aku hanya teman.kecewa, pedih! itulah yang aku sang gadis biasa ini rasakan. pada siapa nak aku jeritkan? kini, sang jejaka luar biasa bahagia dengan sang gadis luar biasa. dan aku, sang gadis biasa hanya mampu tersenyum dalam derita melihat itu semua.

*cinta itu buta.*tetiba nak post sesuatu yang jiwang! toink3*senyum :)


okay. bubye2.

No comments: