Wednesday, January 26, 2011

setelah sekian lama...

  salam.. wah!! hampir seminggu aku tak meng'update' blog aku yang sememangnya entah pape ni...*hahahah*giler rendah diri aku ni* okay2, back to the story, aku bukannya saje2 malas nak update tapi something wrong with internet -nak buat cammana, aku masih lagi bergantung pada ihsan UiTM untuk menggunakan internet..hehehe
  
   SO, entry kali ni aku nak kongsi citer pasal weekend aku yang lepas. hhhmmm, weekend yang agak menyedihkan!! just,stay kat rumah. DEMAM + BATUK +SELSEMA.
sobsob2. :( SEDIH2. tapi aku bersyukur sangat2 coz time demam tu aku ada kat rumah. dapat lah jugak aku bermanja dengan puan emak.. * thanks mom, jaga kita time demam. I LOVE YOU SO MUCH*

  okay, hari ni hari RABU. my best day ever.*hehehe* sebab sebab sebab, aku boleh balik rumah! and the best part, minggu depan cuti. YEAY! tadi pulak, aku dapat msg dari teman baikku TQAH.msgnya berbunyi begini, "weyh, wanie ble mu free? jom kuar. ak da kontek teman2 lme.jom2." dan respond dari aku, tentunya YES. giler rindu kat teman2 lama. aku harap2 plan ni menjadi lah.*tersengih2, ingat zaman sahabat dengan teman2 lama. memang lama giler tak jumpa mereka2 itu*

  aku rase tu je kot. sorry sesangat coz aku tahu entry aku kali ni memang membosankan *erk! pernah kew entry aku best? hahahah. senyum2 + malu*

  

p/s: opps, sory lupa nak citer minggu ni aku lalui 2 kuiz. 
  1. information technology (it)* serius, subjek ni memang bosan. sory SIR. ahhaha*
  2. law*hhmm, subjek killer. tapi need to struggle. FIGHTING WANIEY!*
 okay, aku perlu tidur.bye. 
     -LOVE  BUBU-

No comments: