Sunday, February 27, 2011

ada aku kesah?

hello MR.sunday.
  
   peciter kamu semua?hopefuly,semuanya ok ye.first of all, aku nak mintak maaf bebanyak sebab entry kali nie aku sertakan dengan rasa sebal & marah! siyes aku tak tipu*puan emak tak ajar cakap tipu2 tau*.aku bukan marah sebab result quiz rendah or tension dengan assignment BUT, aku really2 annoying dengan someone.FYI, adalah someone nie talk dengan classmate aku. so ikuti perbulan nie ye!
       si annoy: weyh! si waniey tu mmg cam tu ea?
       si classmate: cam tu cam mana?
       si annoy: aku tgk waniey tu sombong jew. skit2 nk wat muka.
       si classmate: hhmm. no komen.

   hah! tulah perbualannya. HELLO!! yang kamu busybody tu asal? aku kenal kew kamu?kamu kenal kew aku? sebab kalau org kenal aku, mereka2 tu tahu cammana perangai aku. aku bukan SOMBONG & memang muka aku dah macam nie.tak terniat pun nak wat muka dengan siapa2. kenali aku dulu okay, baru lah kamu judge aku. aku memang sebal sangat2 dengan org2 macam nie.tak kenal batang hidung, tetiba nak judge org yang bukan2.pergi &%$%#&^^& lah kamu dengan judgement kamu tu...

   okay. aku perlu stop.need to get ready 4 exercise time*one of method nak cool downkan balik rasa temper aku ni.*

-LOVE BUBU-

No comments: