Saturday, February 5, 2011

aku kembali..

    Salam and holla untuk petang sabtu. Hhmm, dah seminggu lebih  aku tak membebel kat sini. MAAF. Sedikit busy dengan assignment *serius aku tension giler dengan assignment finance & yang lebih teruk aku langsung tak faham pape pasal finance* dan need to take care adik aku yang demam.dan hari ini aku teramat rajin sehinggakan aku post 2 entry.*heheheh* Kalau kamu semua ada baca entry aku yang lepas, aku ada mention kan pasal Tqah(bestfriend aku since form 1) yang dah plan tuk hangout time cuti ni. And for kamu semua information, plan tu tak jadi.tiba2 semua orang ada kerja. So,plan tu akan ditunda di masa akan datang!!
     Okay, next story. Aku dah hampir menyiapkan assignment IT aku. Dan dan dan, aku betul2 gembira kerana dah berjaya tuk dapatkan cik kamera*heheheh*walupun bukan kamera yang betul2 canggih, tapi aku tetap bersyukur* senyum, tak perlu kata apa2* cik kamera tu berbrandkan OLYMPUS, so dapatlah aku gunakan tuk siapkan assignment IT tu.
     Nak citer pasal apa lagi ye? Aaaaa!! Pasal BUBU. *kalau kamu semua perasan, sejak entry lepas aku akan tulis ayat ‘LOVE BUBU’ kat bawah entry tu. Perasan tak?* okay. BUBU nie sejenis bear* yeke? Entah, aku sendiri tak pasti.hahahah*tapi bukan cam teddy bear tu, but sejenis bear yang rupanya cam ulat bulu *geli? Don’t say that! Kalau kamu semua dah tengok  BUBU, sure kamu akan menyukainya* aku baru je dapatkan BUBU nie. Jelous melihat siah dengan BUNNY, wawa dengan BABY TIGER dan atin dengan BELUE. –tuk kepuasan semua, entry yang akan datang aku akan mengupload pic BUBU tuk kamu semua.so, NANTIKAN ye!- J
    Last story, habis cuti nanti confirm aku akan busy sangat2.kenapa? okay, jom aku listkan apa yang akan aku busy kan.
·         Presentation FINANCE
·         Quiz & test ( LAW, FINANCE, IT maybe PR juga)
·         Drama arab *serius, terasa diri seperti bintang filem*hahahahah*
·         Create BLOG tuk IT
·         Maybe kerja luar tuk PR juga

    Nah! Busy kan aku. So, aku harap2 tuk minggu2 akan datang aku akan sentiasa sihat tuk memudahkan semua kerja2  yang telah aku LISTkan. Okay. Bye, aku need to do something.

p/s: sure BOSAN kan entry aku? Tapi, nie lah life yang aku lalui.




-LOVE BUBU-

No comments: