Monday, February 7, 2011

missy JUMBO

salam & selamat petang!!okay, straight to the point. hari ni aku nak introduce missy JUMBO kepada kamu2 semua. nampak pic kat atas tu? tak nampak angkat tangan ye!-heheheh- okay2, missy JUMBO ni actually tabung aku. aku memang amat2 memerlukannya.kenapa? sebab, sebab.. sem ni aku rasa aku dah jadi seorang yang boros!.

tapi,
aku rasa macam tak jadi je cara ni. setakat ni boleh dibilang dengan jari jemari aku*jari kaki tak termasuk ye!heheheh*berapa kali je aku letak duit dalam missy JUMBO tu.*kecian kat kamu, missy JUMBO kan2?* macam mana ni? someone please help me!! aku memang perlukan kaunseling kewangan.dan dan, aku amat2 berthankyou to tuan ayah & puan emak sebab masih menjadi bank tuk anakmu ni.

aku rasa tu je kot tuk entry kali ni.aku perlu tidur!petang ni plan nak keluar,jalan2 cari makan.credit to siah sebab sudi menaja transport.-bubye-



p/s: really2 sorry sebab tak dapat nak upload pic BUBU lagi. sedikit busy. nanti aku try tuk mencuri masa semata2 nak upload pic ye!!


-LOVE BUBU-

No comments: