Thursday, February 10, 2011

diet o diet...

hello & assalamualaikum semua..

harap kamu semua sihat2 saja. aku dah 2 hari demam.. tak suka tak suka. bila lah nak baik ni. yang lagi tak best, aku ada kat kolej.waaaaaaaaaaaa!! nak balik nak balik, tapi banyak giler kot kerja. nak siapkan skrip b.a, ppoint fin.tak termasuk lagi, segala test dan kuiz yang berlambak minggu depan.arrrgghhh! tension4.

okay2, back to the title. diet. serius, aku memang nak diet. tapi godaan makan sungguh kuat. hahahah. aku dapat rasakan badan aku semakin hari semakin macam bola.*kuang4* cuba kamu bayangkan, tuk breakfast aku just makan sandwich & dutchlady strawbery. lunch, confirm2 aku bedal nasi berlauk. petang pula, aku lantak keropok and yang paling teruk,time dinner aku rajin pula menapak ke cafe.hebat kan?
dan part yang lagi hebat, aku langsung tidak exercise.hebat kan2? so, inilah implikasinya. badan dah jadi BOLA!  
so,
aku memang perlu bikin satu jadual tuk diet! *hahaha, cam tak caya kalau aku berjaya buat semua ni* diet o diet, here i come.... bubye


p/s: aku dah curi masa tuk upload pic bubu. tengok ye!
bubu & bunny(siah punya sleeping partner)








-LOVE BUBU-

No comments: