Thursday, February 17, 2011

السلام عليكم

 
   honestly, aku memang takde apa2 idea yang bombastik tuk dishare with kamu semua.  kadang2 tu aku ada jugak rasa rendah diri.yelah, belog aku ni ntah apa2 je. if aku terjenguk mana2 belog yang femes ames tu, memang giler jelez aku sebab mereka2 tu banyak giler kot idea2 yang amat2 bombastik. espesialy, belog si zack*tekan sini kalau nak jenguk belog dia http://zackzukhairi.blogspot.com* best kot baca belog dia!
  
  okay. amat2 ketandusan idea tuk membebel. maybe aku perlu cas balik energy aku yang dah low ni. jom tidur.nite world.bubye.


p/s: before aku masuk alam dream, aku tinggalkan kamu semua dengan sebuah video.serius, aku sangat2 suka video ni. pecah perut kot! kuangkuangkuang2.hope kamu pun terpecah perut cam aku. ENJOY!



-LOVE BUBU-

No comments: