Wednesday, February 16, 2011

si dia lamar aku?

assalamualaikum.
-jawab jangan tak jawab ye kamu semua-ehhehehe

   wah2!! tajuk entry aku macam gempak jew kan2? aku dilamar?*ahhahahhaha* berdreaming lah aku ni.sejak bilalah aku ada si dia kan2. okay. MAAF. tajuk tu aku saja je letak.supaya, supaya kamu semua excited nak baca entry kali ni.*kononnya lah, berlagak cam artis plak aku ni.huhuhuhu* seriusly, entry kali ni aku saje nak mengarut. setelah ketensionan study LAW & PR* padan muka kamu, waniey! sape suruh hang study last minute?* tiba2 rasa nak mengarut kat sini. kalau diikutkan mata aku ni, memang dah nak tertutup rapat, hatta cicak2 kat bilik aku ni pun dah di alam mimpi BUT i've to study. -FIGHTING waniey!!-

   okay. esok today dah masuk MR.wednesday*as kamu semua tahu, my feveret day ever* OMG! really tak sabar nak jejakkan kaki kat rumah-puan emak dah promise nak cook my feveret food- plan bila dah balik nanti,
  1. nak qada' segala hutang tidur aku
  2. bedal segala jenis masakan puan emak
  3. nak outing with my family *serius aku memang nak sangat2*
  4. beli sedikit keperluan kat kolej
   fine.tu je plan aku. okay. lupa nak bagitau. tadi aku & lija diserang sawan gila tahap &%$@#. maybe disebabkan terlalu tension dengan both quizes. kami*aku & lija* gedik2 je record video time kami syok2 melalak depan laptop. lagu yang menjadi mangsa kami yang bersuara emas ni lagu cinta matiku & for the rest of my life. sejuta kemaafan tuk roomate K230, yam gara2 terpaksa mengikuti konsert perdana kami.*peace, no war.heheheh*




*terkelu*

   orait. aku dah kehabisan kata2 tuk mengarut.AND i need to continue my study*hope both quiz nanti, aku boley buat yang terbaik.'chewah! ayat macam aku dah prepared cukup2 je'.hehhehe* bubye.


p/s: sekali lagi entry aku tak bermotif. janji, after this aku cuba tuk update sesuatu yang 'GEMPAK'.


-LOVE BUBU-

No comments: