Monday, February 14, 2011

my first day

assalamualaikum & salam 1 m'sia..*hehehe*

   okay. aku cuma ada masa 15 minit je tuk membebel aka mencarut kat sini.*still ada kelas after this-IT-* sekali lagi title tuk entry aku mengarut tahap giler baban*uuppss!! bahasa apakah itu?* hhhmm.. my first day? whats that? period? oohh no.. bukan2. teka lagi wahai kamu semua. _______________still tak tahu. okay, biar aku bagitahu*sebab aku nak cepat ni*hehehheh* seperti kamu semua sedia maklum, pada entry yang lepas aku ada mentionkan pasal plan tuk DIET. dan inilah hasilnya. aku berjaya tuk melancarkan plan aku pada hari ni. hari pertama kot!*hahahahahah* okay. plan aku ni turut disertai oleh siah*sebab, sebab siah pun rasa badan dia dah macam tong*

   seriusly, tu je yang aku nak story kat kamu semua.i need to go. chow kit road*huhuh*bubye

p/s: nak tanya, badan macam tong or macam bola lagi ok? heheheeh. just asking.

-LOVE BUBU-


No comments: