Sunday, June 12, 2011

-DAUDSU JAMALUDDIN-

 

   Hello peepss.. i'm back. camne weekend? okay? hope semua okay. hhmmm. semalam semua nak kecoh pasal DAUDSU yang TERsilap jaringkan gol kan2. tersilap okay!! hehehe.aku bukanlah peminat no1 bola sepak, but disebabkan game semalam melibatkan negeri kesayangan aku, TERENGGANU so aku gagahkan diri aku menghadap game yang berlarutan sehingga minit keseratus lebih!! penat weyh!! yelah, sikit2 kena jerit,pekik konon2nya nak kasi semangat kat pemain.*ye ye jew. macam lah pemain tu dengar* and finally we WIN! ooppss. i mean terengganu menang. YAHOOOOOOOO!!

  DONE.stop pasal bola. nie aku nak cakap pasal MUET. Sekarang nie giler takut weyh. Sebabnya, RESULT MUET dah nak kuar.esok kot!! Macam mana lah result aku? Sangat- sangat berharap semuanya okay.

p/s: tak tau nak letak tajuk pew. hehhehe. tu yang letak tajuk ntah pape. peace NO war!!


-LOVE BUBU-

No comments: