Saturday, July 9, 2011

malang itu tiada bau

  Salam sayang semua. arrrgghh!! lama giler tak update blog buruk nie.heheh. MAAF. sangat2 busy. nie pun curi2 update time study. Minggu depan *means esok*, aku ada 3 test, 1 quiz plus assignment luar. sangat TENSION ye!sabor jew lah.

   Hari nie aku nak citer pasal malang.Korang semua mesti penah hadapi hari malang korang kan? aku rasa semalam lah hari paling malang buat aku. Boleh jew time nak keluar makan, aku TERjatuh dan hampir tersembam dalam longkang. Nasib baik lah time tu malam, so takdelah mata2 yang nakal memandang keadaan aku yang sangat2 comel time tu. Kalau tak, maunya aku jadi bahan mereka.huhuhu.


   Dah reda pasal tu ,boleh pulak time on the way ke toilet aku DIsengat tebuat sesat! pergghh!! sakit giler weyh. nasib baik lah aku tak meraung sekuat hati, cuma beberapa titik air mata jew yang jatuh. Sangat2 berterima kasih to LIJA & ATIN yang ada time aku dalam kesusahan. THANK dear! ^_^  Dan natijah dari perkara2 malang nie, kaki aku dah membengkak & agak sukar tuk berjalan macam biasa. uwwwaaaaa, i want my momy!!!

that's all. PEN OFF

 

No comments: