Wednesday, August 17, 2011

17 ramadhan


Assalamualaikum and hye everyone.
   amacam? da sahur? erk! aku just makan biskut and minum segelas susu.sape-sape yang x sahur lagi tu, cepat-cepat gi sahur. kang karang mula laa perut awak tu menyanyi pelbagai genre lagu. hahhahahha.Hari ni 17 Ramadhan bersamaan 17 ogos. hari nie jugak genap 2 tahun 11 bulan hubungan persahabatan aku ngan sorang kawan aku. da lama aku kawan ngan dia. tapi akhir-akhir nie dia macam menjauhkan diri dari aku. FINE!! orang da tak nak kawan ngan kita, buat apa kita terhengeh-hengeh kat dia kan. Apa-apapun kalaulah kawan aku tu baca blog aku nie, aku nak cakap kat dia, "awak, terima kasih atas segala-galanya dalam persahabatan kita"

   Semalam aku sangat penat okay! Keluar ngan wawa,siah,lija & atin dari pukul 2 ptg sampai 10 mlm. First destination, kami ke my former secondary school. Baru gedik nak g amik sijil SPM after hampir 3 tahun SPM berlalu.huwahuwauhuhawa.. Then, kami ke bazar raya.Saja nak cuci mata, nengok pelbagai barang kat sana.Berjam lamanya duk pusing-pusing kat sana, aku ngan siah gedik pulak nak g Secret Recipe. ceh! nasib baik wawa sangat rajin dan cekap dalam bab-bab drive nie ye.Disebabkan perjalanan kami masih panjang, aku nak pendekkan.Secret Recipe to Sri Wangsa Garden(kami bukak pose kat sana) to rumah wawa to berkeliaran di Bandaraya KT to rumah siah( siah nanges-nanges nak balik umah) and lastly back to our sweet KOLEJ! *maaf. segala gambar tak dapat disertakan berikutan masalah teknikal.peace* Hasilnya, kami semua have fun walaupun kaki bagai mahu tercabut.

-PEN OFF-

p/s: sangat cepat ye masa berlalu. Tinggal 13 hari lagi mahu berhari raya.

No comments: