Sunday, September 11, 2011

100th FOLLOWERS


hello semua. hi and hi. hahaha. entry kali nie entry TERHARU aku. terharu sampai aku rasa nak nangis-nangis sambil lompat-lompat macam katak. bior orang nak kata aku orang giler ke hapa ke, janji aku dapat show rasa terharu aku. huhuhuh.

asal aku terharu? hhmmm. sebab..sebab.. hari nie aku dah dapat FOLLOWERS yang ke-100. yeay! followers ke-100 nie ialah adik Yunyun. Thanx a lot dik Yunyun. thanx sudi follow belog akak (akak?eerkk, rase cam tua jea.hahha) yang buruk nie. 


 p/s: ingatkan nak wat award tuk followers ke-100, tp sekarang nie macam tak sempat jea. INSYAALLAH, ada masa aku akan usahakan nak wat award pertama aku. peace.

2 comments:

diela yunyun said...

hahaha...same2..cntekk ap blog akak..suke2...!!

gadis kurung said...

hehhe. anyway, sgt2 hargai kunjungan adik kat blog akak nie. :)