Tuesday, September 13, 2011

allhamdulilah


   allhamdulilah. segala bagai test, quiz & assignment da berakhir tuk sem nie. tinggal final exam jea lagi. tadi pun aku baru siap packing barang nak bawak balik rumah. tak banyak, cuma segala jenis nota dan buku-buku. ceh! konon, balik rumah nak study. hakikatnya, tunggu jea laa apa yang jadi. hahahha.mmmuuaah. so, mulai esok aku akan bercuti until 18 or 19/9/11. MAAF, kiranya sepanjang tempoh tu aku tak dapat update or online kan diri aku.

   semalam aku ada quiz. abis quiz classmate aku, AIN kasi sesuatu kat kami sekelas. hehhe.ppeerrgghh! AIN kasi KAD KAHWIN. ya! dia da nak kawin. 4/11/11. sangat-sangat tak sangka. terasa diri nie da terlalu tua tuk terima kad kawin.hehehhe. apa-apa pun, CONGRATZZZ to AIN&AMIN. insyaallah kami sekelas datang nak kecohkan kenduri korang.

errkk!! pic yang tak da kena mengena ngan entry. huhu

p/s: dengar citer, cukai topup ditangguhkan ek? fuuiihh!! lega.lagi lega kalau tak payah naik kan.

No comments: