Thursday, December 1, 2011

Sayang Kamu-kamu.

   Assalamualaikum w.b.t. Camne hari nie? okay? sihat? hopefully semuanya okay ye dear.Tadi aku chat with my besties,Fieda kat fb.Siyesly sangat hepy, yelaa da lama kot aku tak jumpa dia. Tak silap aku, last kitaorang jumpa time raya aidilfitri. After that, masing-masing banyak komitmen lain. So, tak dapat nak kontek bagai-bagai. Lama lar jugak kitaorang chat. Duk mengimbau zaman muda-muda dahulu*ecececeh!! macam laa aku da tua sangat kan?hikhik* Actually, dia nie antara besties aku since aku skolah rendah.
 
   Tadi jugak, besties aku time sekolah menengah, Tiqah wrote kat wall fb aku."Aku rinduu kat mu..huhuu" tu yang dia tulis.hehehe. Tetiba rasa macam ramai gak yang rindu kat aku kan-kan?*gedik jew statement* So, after acara komen-mengomen di wall aku, tiqah ajak aku date. Tarikhnya tak confirm lagi, but for sure at the end of december. Bila pikir-pikir balik, rasa macam malam nie malam bertuah aku. Dapat lepaskan rindu kat dua besties aku. For, Fieda & Tiqah: aku rindu giler kentang kat kamu-kamu! thanks sudi luangkan masa dengan aku. Sayang kamu-kamu selamanya.

-pen off-
spread the love.
p/s:btw, esok after class aku da ada kat rumah terchennnta.hehe

No comments: