Tuesday, November 29, 2011

chaaakk!! saya datang lagi..

   Assalamualaikum and hye everyone!! pergghhh!! giler excited nak hapdate blog buruk aku nie.heheh. hampir 2 bulan kot aku tak hapdate, da bersawang giler blog aku. SORRY. Aku busy abiskan cuty sem. Btw, allhamdulilah. Result sem 5 aku okay, semua subjek lulus dan insyaallah aku akn grad on time.
   
  Sekarang nie da start sem baru, which mean my last sem as diploma student.huhuh*tetiba excited nak abiskan diploma* Aku tak tau kenapa, but permulaan sem nie banyak memberikan kesukaran kepada aku. Da lah tak dapat kolej, terpakssa kesana kemari cari rumah sewa. Bila da dapat rumah sewa, semua jadi kacau bilau bila rumah sewa tu ada beribu masalah.Dan sekarang, aku sekali lagi berpindah ke rumah sewa lain. Allhamdulilah, rumah sewa ini banyak kelebihan berbanding yang sebelum ini.Aku harap aku dapat bertahan tuk duduk kat sini until aku grad diploma.

  Hhhmm.. aku rasa tu jea kot tuk post kali  ie. Mata da ngantuk giler. Esok ada kelas pagi,terpaksa bangun pagi-pagi.huhhu. sorry, entry kali nie da macam karangan bm kan-kan? Nanti-nanti aku hapdate pic kat rumah sewa aku yea!

-spread the love-
 BUBYE EARTHLINGS.

No comments: