Wednesday, October 5, 2011

sticky post

THIS IS STICKY POST.

HOOOOORAAAAYYYY!! final exam da abis. da boley bermalas-malasan di ruman tercinta.hahahha. i likesss. btw, siyesly paper last aku, FIN agak $#@$#@#. hopefully aku selamat tuk paper tu. after, paper FIN aku, siah, wawa & lija kuar berjimba-jimba. agak seronok! atin tak dapat ikut. dye de date lain. UNTUNGLAAAAA, orang ada date kan-kan? huhuhh

anyway, fyi post nie adalah stick post okay. aku nak bercuti puas-puas. tak mao layan blog ke fbeee ke hapa ke.hheheh*padahal kat rumah kau still takde tenet kan waniey?huhuh* so, sepanjang aku takde nie, tak mao yang nangis-nangis cari aku ye. cool babe! sampai masa, aku muncul balik kat sini. last word, kau-kau semua jaga diri ye.jangan ada yang sakit ke,tersakit ke or menyakiti orang lain ye.
-spread the love-
BUBYE EARTHLINGS

No comments: