Monday, October 3, 2011

AKU GADIS KURUNG dah tak wujud!


   assalamualaikum kau-kau semua. amcam okay tak blog aku? hehhe. aku da tukar template,da guna classic template. siyesly aku sangat suke template yang baru nie. tengsss a lot to GEE yang buat tuto tuk tukar template nie. ooppsss, lupa nak tanye. kau-kau semua sihat tak? harap sihat okay. tak mao ada yang sakit-sakit okay.mmuuahh.
   kalau kau-kau semua perasan, sekarang nie aku da tukar nama blog. dari 'AKU GADIS KURUNG to CHUBBY MONSTER' so kalau after this korang tercari-cari blog akugadiskurung tapi tak jumpa*ada kew yang cari belog buruk aku nie?*, sory ek. blog tu da tukar nama.hehehhe. saja mengedik nak tukar nama blog.
   esok da last paper. ALLHAMDULILAH, paper semalam boleh jawab seadanya. harapnya input dari usaha aku selama nie berbaloi.plan tu esok, after paper nak kuar.pi cari rumah sewa, harap masih ada rumah yang dekat-dekat ngan kampus.
   PEN-OFF. got to go.pi study FIN.untunglaaaaaaaaa kau-kau semua yang takde paper bagai-bagai  nie!!
-BUBYE EARTHLINGS-


No comments: