Friday, September 30, 2011

 
   erk?? abaikan muka aku yang comot momot tu..hye semua. apa habaq? hope semua sihat. aku? alhamdulilah masih sihat seadanya.cuma masih dalam keserabutan final exam. tadi da lepas paper OM, paper ketiga aku. tinggal lagi 2 paper. after that, da boleh rehat puas-puas.
   btw, hanset aku yang cikai mikai tu dah konpem rosak.dan alhamdulilah, aku da dapat pengantinya. heanset biasa-biasa jew. aku tak mampu nak pakai hanset mahal-mahal. UNTUNGLAAAA korang yang boleh pakai hanset yang mahal bagai-bagai tu. hahahah.
   fyi, tuk sem depan aku da tak dapat kolej. so terpaksa duk luar. mula-mula ingat nak duk kat my home sweet home jew. tapi macam da susahkan ayah aku jew nak hantar amik aku tiap-tiap hari. finally, aku akan duk menyewa ngan kawan-kawan aku. tapi the problem is, rumah tuk disewa lom ada lagi. adoooiiyyaaa!! giler kentang aku nak pi cari rumah sewa.
   oklah, aku rasa tu jew kot mende yang aku nak story mory kat korang. nak pi study plak.sampai ketemu di next post ek. BUBYE EARTHLINGS.

No comments: