Friday, January 27, 2012

Nak pilih apa??

   Assalamualaikum and hi. Hujung minggu yang sedikit bosan. Tak ada pape yang nak dibuat. Nak kuar, duit simpanan da hampir ke zon merah. So, terpaksa bersabar. Btw, pagi tadi aku ada common test. Siyesly, soklannye sangat susah nak mampuih! Even aku da study, aku still tak dapat jawab. Hanya mampu berserah je.
   As u know, sekarang nie aku da pun berada di sem akhir. Means, tak lama lagi aku perlu mengisi borang permohanan tuk sambung degree. Tarikh tutup tuk isi borang tu just around the corner. Dan guess what? Aku still tak tahu nak pilih course ape!! Semua course aku da survey, malangnya satu pun tak melekat kat jiwa aku. Bila aku ask my parent, mereka cakap pilih course yang kena dengan minat dan jiwa aku.

   Adoiiii!!siyesly tak tahu nie nak pilih apa. Sape-sape boleh tolong bagi nasihat kat aku? I'll appreciate that. Karang kan kalau aku silap amik course, naya aku. Okaylaa, nak stop da. Da takde idea nak mencarut. Bye.

-spread the love-

p/s: lupa nak tanya, korag apa habaq?hehehhe

No comments: