Saturday, January 28, 2012

Sufian vs Aqasha

   Assalamualaikum and hello semua. Alhamdulilah, ALLAH masih sayangkan aku. Aku masih berpeluang tuk bernafas. Dihari yang mendung nie, aku nak tanya korang semua, korang tengok tak citer Gemersik Kalbu?hehehe. Aku kan, dah giler dengan citer nie. Da laa, cik abang Aqasha yang jadi hero.hehehe*gedik je ayat aku kan?* Paling aku suka bila si Sufian aka Aqasha buat muke comel bile nak ayat si Raihana. Adoiiii laaaa..hilang jap bayangan abang syahran.hehhe.
   And paling best is, lagu ending citer Gemersik Kalbu yang dinyanyikan sendiri oleh Aqasha. Kalau tak silap aku tajuknye, Obsesiku.Siyeslyy,lagu nie comel giler lol!! Btw, tadi aku adalah tweet kat cik abang Aqasha, and sangat giler kentang bile dia RT tweet aku. Sebab tu laa aku duk giler meroyan sekarang nie, duk bergumbira gara-gara tweet aku di RT cik abang Aqasha.hihihihi

-spread the love-

p/s:perut lapar, nak kuar hari hujan. nak masak, malas. takde ke lelaki yang rasa dia kacak, tolong masakkan tuk aku?*fine!akupemalas*

No comments: