Tuesday, February 7, 2012

Selesai sudah

   Assalamualaikum semua and nite everyone.Siyesly da lama tak hupdate blog.hehhe.Maaf, aku baru jew selesai assignment luar which mean aku perlu jalankan festival selling time Karnival 5 Tahun Uitm.Sangat penat okay. Aku yang pemalu ditambah lagi dengan sopan santun nie sanggup terpekik, berteriak bagai semata-mata nak panggil customer. Alhamdulilah, rezeki tu ada. Ramai jugak yang berkunjung ke gerai aku yang ada menyediakan asam masin, air buah*yang nie aku buat sendiri tau!!pepagi da bangun semata-mata nak siapkan air* felt craft produk*yang nie hasil tangan aku,siah,lija,wawa & atin*selendang dan jugak produk kesihatan.
   Paling aku suka time satu rombongan sekolah rendah datang. Adoii! Habis gerai aku diserbu budak-budak tomey tu. Macam-macam kerenah ada. Aku nie melayan jew laa budak-budak tu. Sekurang-kurangnya festival selling nie mengajar aku tuk jadi lebih peramah dengan orang yang aku baru kenal even macam-macam hal yang berlaku sepanjang festival selling nie. Overall, segala modal yang dilaburkan dapat dikumpulkan semula plus dengan sedikit keuntungan! Sekali lagi, Alhamdulilah.
nie laa felt craft kitaorang. cantik tak? murah-murah jew kita jual.

















booth kitaorang and senarai harga.dan itu aku, memakai jam tangan pink.heheh              


No comments: