Sunday, February 12, 2012

Adik saya HEBAT.

   Assalamualaikum.Apa habaq?aku okay-okay jea. Tapi sekarang nie tengah bosyan giler. Bukak fb, baca status kawan-kawan semua update status sweet-sweet. Aku?tetap dengan status-status yang sour.hahahha. Bukak twitter,macam takde hala tuju jea. Kesudahannya, aku mencarut disini.
   Esok mak ayah aku nak datang umah sewa terchinta. Nak hantaq baju kurung yang adik aku baru jahitkan(sweet tak adik aku jahitkan baju tuk aku?hahha)Tak sabaq pulak aku nak pakai baju baru.huhh(aku jakun!!) Aku pun tak tahu sejak bila adik aku nie belajar menjahit. Tahu-tahu jea,raya tahun lepas semua baju raya dia yang jahit.Jimat duit upah menjahit.hhaahha. Adik aku nie muda setahun jea dari aku, tapi aku tahu dia lagi berkebolehan dari aku.(baca dengan nada jelly yea!)
peace no war ^-^ *kiri adik aku,kanan aku*

-spread the love-

p/s:eh u! i da tak nak amik tau pasal u,so jgn pdulikan i lagi.babai. <------ ditujukan khas tuk seseorang yang perasan dia pernah care pasal aku.

No comments: