Sunday, February 19, 2012

menangis itu comel

   Assalamualaikum and hello everyone.

   Eh! korang pernah tak rasa muka korang nampak comel after menangis? Tak? Huh! sape-sape yang rasa muka dia nampak comel lepas menangis, kita geng okay.hahahah. Aku pun tak tahu apa motif entry aku nie,cuma aku just nak share yang aku rasa aku nampak comel lepas menangis.*okay.sila muntah dengan statement aku* So, aku plan after this kalau aku nak amik gambar aku nak nangis la dulu. Baru gambar aku cantik kan-kan? Nak tengok gambar aku after nangis? sila scrol ke bawah.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
 TADAAAAAAAAA!!
HAHAHHAHA..da kena tipu! giler ke hape aku nak upload gambar aku after nangis. malula i.hehe.peace.jangan marah.



p/s: aku perempuan tak sedar diri. esok ada test, tapi jari-jemari masih ligat bermain dengan keyboard lappy.

No comments: