Sunday, February 26, 2012

CRAZY week

   Assalamualaikum.Fuhh!!lama giler tak hupdate.Sorry.*eh,aku bajet macam ada jea yang tunggu aku hupdate.hehe* Alhamdulilah. Aku masih sihat, even baru-baru nie aku terpaksa lalui minggu yang amat-amat teruk. Minggu dimana, aku terpaksa menghadap lappy berjam-jam lamanya tuk siapkan assignment ETR aku. Untuk ETR, aku dilantik as a financial manager*memang giler okay!aku ni da laa terror giler finance.huh* So, aku kena siapkan balance sheet yang tak berapa nak balance. But, now segala-galanya da selesai. Even tak perfect giler, tapi aku bersyukur. Thanks a lots to my ETR group*except one person* yang tak pernah berkira time nak siapkan assignment ETR and trilion sorry kalau ada yang terguris dengan mood & sikap aku sepanjang siapkan assignment nie.
   Now,just tinggal final jew. So, need to struggle for my final paper yang akan bermula 14/3 nie. Btw, esok ada plan nak keluar berjimba-jimba.heheh. Destinasi tuk berjimba-jimba masih dalam proses okay! Eh, lupa nak cakap, aku baru jea format laptop aku and siysly aku suka hati.
muke excited dpat pakai nametag financial mgr.
 -pen off-
SPREAD THE LOVE

No comments: