Tuesday, February 28, 2012

Selamat Hari Tua

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday
 Happy birthday
 Happy birthday to me, SALWANI ZAKARIA.

Assalamualaikum semua. Yup, hari nie birthday aku yang ke-21. hahaha. Aku sedar aku makin berusia, tapi bak kata sorang kawan aku 'ada apa pada nombor? yang penting hati biar selalu muda'hakhak. Memandangkan aku masih di rumah sewa, so aku celeb my birthday with a few of my classmate. Kami makan apa? hehehe. banyak yang kami makan. Ada nasi minyak berlaukkan ayam,daging dan sotong. Ada triffel and paling penting there was birthday cake. Paling membanggakan, semua makanan*except birthdaycake* nie dimasak oleh my classmate. Sweet kan-kan? Anyway, trillion tq to all my classmate yang ada time celeb tadi. Sayang kamu semua ketat-ketat <3.
mereka.syg kamu ketat2.
*pic taken yesterday*
mereka lagi. pic tuk today akan diupload lenkali.

mereka nielah my few classmate yang ada bersama aku today.
pen-off
-spread the love-
p/s: errkk!!pic tuk ari nie tak sempat nak mintak ngan mekjah. btw, pic kat ats was taken time kami keluar berjimba-jimba.And, esok da start study week.

No comments: