Wednesday, March 14, 2012

Cerita Final Exam

Assalamualaikum, apa khabar semua? sihat tak? kalau tak sihat, cepat2 la pergi hospital. 
 Aku harap cuti sekolah nie semuanya sihat walafiat belaka. tak de yg sakit sana sini. Jaga la diri korang baik2 ye.
Oh ya! korang nampak tak tajuk kat atas tu?hehhe. yup! sekarang nie, aku tengah final exam. The last tuk diploma, after this if gian nak jawab exam kena tunguu degree dulu.hihih. And today, i had my first paper ENT300. Alhamdulilah, masih boleh tersenyum after kuar dari dewan exam even time study tuk paper nie aku sibuk bercinta dengan demam+batuk+selsema+sakit tekak.
Btw, sekarang nie ada gap 3 hari before next paper. So, cadangnya esok pagi baru nak start study and kemaskini nota yang masih lagi ada cacat cela.heheh.Huh! malas bebenor nok kemas-kemas nota ni kan-kan?
okay laa,cukup kat sini jea. Aku da penat,nak tidur. Nak bagi otak aku rehat.
  -spread the love-

p/s:eh! awop,now awop makin sombong ngan saya.

No comments: