Saturday, March 17, 2012

Happy Friendanniversary

   Assalamualaikum. Aku tengah study, tapi shit!! tak masuk-masuk, bencinya. Tiba-tiba terpandang tarikh kat lappy, 17/3. Then, tiba-tiba gak teringat hari nie friendannivesary aku dengan seorang teman. Hhhmmm, teman yang makin jauh dari aku dan mungkin juga da lupakan aku. Arrggghh! aku pun tak faham dengan diri aku. Perlu ke aku ingat dia lagi? ENTAH. 
   Bagi aku, dia kawan pertama yang ajar aku apa itu kasih sayang. Kawan pertama yang selalu ada masa tuk aku,yang selalu layan kerenah aku yang kadang-kala separuh matang.heheh.banyak lagi mengenai dia yang tak dapat aku nak listkan. Now, tak penting dia ingat or da lupakan aku. Apa yang penting, aku betul-betul appreciate kehadiran dia dalam hidup aku. Hak dia laa kan nak lupa aku ke hapa ke..And, kalau now aku berpeluang to say something kat dia, aku nak cakap; awak, thanks tuk apa yang awak bagi kat kite selama kita jadi kawan. siyesly, kite sgt2 hargai.kite syg awak tak kira kat mane awak skrg.
   Okay. da tak mao tacing-tacing.hehhe.nak pi sambung study, ahad nie ada paper RESEARCH.

-spread the love-
xoxo

No comments: