Thursday, March 22, 2012

#2

  Assalamualaikum and hye. Hah! macam mana korang-korang yang amik result semalam? Mesti gempak kan?hehehe..wishing you all the best dear. Dulu time aku amik result SPM, aku tak rase pape pun. Yelah, time tu aku baru jea kuar hospital. Tak sempat nak rase perasaan berdebar bagai sebab busy dengan rasa sakit.heheh. But now allhamdulilah, kesihatan aku da okay,da tak macam dulu.
   Oh! semalam tangan aku gatal. So, aku rajinlah duk mengodek-godek blog aku nie. Akhirnya, jadilah blog aku macam nie,dari template biasa ke blogskin.heheh.tomey tak? blogskin nie dari Aeyn. Aku rase aku suka gila dengan blog aku sekarang. :)
   Dan good news, mak aku da sihat. Lega hati aku,barulaa ada mood nak study. Hhhmm, okay laa. Nak pi hadap nota SELLING jap. Lagi 4 bab tuk dihafal. Wish me the best okay. Bubye

-spread the love-

p/s: girls talk with Lieja buatkan aku banyak teringat kat DIA.

No comments: