Monday, March 19, 2012

Patut laaa..

Assalamualaikum. Patot laa semalam before tidur, my mind asyik duk ingat kat mak jea. Duk nanges-nanges bagai rindukan mak. Rupa-rupanya ada mende buruk nak menimpa kat mak.Adik aku pulak, langsung tak inform aku. Mujurlah, tengahari tadi aku terdetik nak kol mak aku.Then, mak aku bukak story yang mak aku pitam time pi pasar ngan ayah. Habis muka ngan lutut mak aku cedera. Aku dengar jea mak aku citer macam tu,terus nak tangkap leleh. Sebak wey! Sebak coz aku takde kat mak aku time-time macam nie. Nie pun, time aku duk tulis entry nie aku masih rase sebak. Mak aku pulak, gelak jea dengar suare aku yang da start nak nanges. Hhhmm, harap-harap mak aku cepat sembuh! Tak sanggup wey, nak dengar mak aku sakit bagai nie. "mok, cepat smbuh ea. kak syg mok. sorry,kak jauh dri mok.kak syg mok!"

-CEPAT SEMBUH MY DEAR MOM-

No comments: