Wednesday, January 16, 2013

Assalamualaikum wbt.
Hari ni aku nak share pasal hubungan seorang ibu dan anak sulung.hehe.
Sebagai anak sulung,masa aku kecik-kecik dulu aku jenis yang reti bawa diri. Faham yang aku ada adik kecik yang lain,so kau tak payah nak mengada-ada nak manja tak tentu pasal dengan mak.
So,aku tak banyak kerenah,just biar adik-adik aku duk pakat manja dengan mak. Chis!padahal saat tu aku dah tanam azam. Bila aku besar nanti,mak akan jadi mak aku sorang.haha. Kejam kan aku? Kecik-kecik dah berdendam.
22 tahun berlalu,jeng jeng jeng.. Akhirnya saat yang aku idamkan,berlaku. Semenjak aku dah habis diploma dan sibuk menanam anggur di rumah,mak dah jadi milik aku. Adik-adik yang dulu galak bermanja,sekarang busy belajar. Maka,aku lah orang yang selalu gatal memeluk mak ketika masak,cium mak saat mak duk tengok tv.Bahagia guwa cakap lu.hehe.
Adik-adik,sila jangan jelez dengan kemanjaan melampau Kekni ye! Kekni dah muak tengok korang bermanja dulu..hakhakhak
Okay.pen off. Salam semua. I lapp uolls..

No comments: