Thursday, January 17, 2013

Samarinda

Hi and assalamualaikum wbt.
Aku ni memang pengemar drama-drama melayu. Tak kira bersiri ke,telemovie ke,semua aku layan. Tapi kebanyakan drama yang aku layan of kos laa dibintangi pelakon-pelakon feberet guwa.hehe.
Cuma satu jea yang aku tak berapa nak layan,slot Samarinda kat Tv3 setiap selasa hingga khamis jam. Why? sebab utama adalah waktu tayangannya hanyalah setengah jam*kononnya.walhal iklan jea dah 15 minit* sebab lainnya,jalan cerita terlalu kekopratan dah macam keparat guwa tengok.hahaha. Dan,kurangnya unsur-unsur humor*komang-komang letak laa zizan razak kan?haha*
Tapi tu semua dulu. Sejak dah masuk tahun baru ni slot Samarinda dah ditayangkan selama sejam. Kiranya sempatlah nak landing-landing depan tv. Yang paling best,sekarang ni drama yang sedang ditayangkan~Ruby sangatlah best.hehe. Tak nampak sangat keparatannya. Ditambah pulak karakter si Ben yang tiga suku tu. Tapi aku lagi suka Danny. Loike dia punyer lesung pipit.hehe
Jadinya,sekarang ni akulah penonton tegar Samarinda. Kan elok kalau dari dulu lagi buat sejam tayangannya. Kalau tak dah lama naik rating Samarinda kan?hahaha
Okaylah.udah dulu yea. Nak pi stalk siapa si Danny tu. Macam pernah nampak dia before this. :) bye.

p/s:maaf kiranya entry-entry aku kebelakangan ini panjang tanpa gambar.agak susah nak upload gambar bila duk update through telepon.

1 comment:

NurulMirotic[NSHS] said...

Hehe best ekk cerita Ruby nie ? Nurul baru layan malam tadi sambil beli burger dekat tempat orang tu ada big screen dia on cerita nie . . Layan je lah . Best gak :D