Monday, January 14, 2013

Durian crepe strawbery crepe.

Assalamualaikum.
Teragak-agak. Pernahkah anda semua alami? Tak?pernah? uhh..bagi yang tak pernah tu,tahniah anda berjaya kontrol potensi membuat keputusan anda. Dan bagi yang pernah,anda dan saya senasib..
Tahukah anda,teragak-agak ini adalah situasi dimana anda keliru dalam memilih sesuatu jalan penyelesaian kepada masalah anda. Sebagai contoh,anda perlu memilih antara durian crepe dengan strawberi crepe. Dua-dua anda suka,tapi duit anda hanya mampu menampung salah satunya*sengkek sungguh.haha.contoh semata-mata kay* Dan,dari situ muncullah situasi teragak-agak.hehe
So,penyelesaiannya? hhmm.sorry aku pun tak tahu. Bila aku berdepan dengan situasi macam ni,aku akan gelabah memaksa orang terdekat memberi pendapat. Then,baru aku nampak baik buruk jalan penyelesaian tu. Anda pula bagaimana?

#belajar or kerja?

No comments: