Saturday, January 12, 2013

Selamat tinggal Safi & hai kembali Tia

Assalamualikum dan salam sejahtera semua.
Fine, aku tahu aku dah mungkir janji. Hari tu dah janji nak rajin-rajinkan diri update blog tapi hampeh. Janji tinggal janji.. Janji tidak ditepati..Hahaha. Sila jangan marah aku, tapi salahkan handphone murah aku yang tak bagi aku update blog macam biasa. Tapi nasib aku baik, ada kawan yang ajar aku update blog through email..Yeayy!! Semenjak usia dah masuk zon optimun nie,kulit muka pun dah mula tunjuk protes! Dulu masalah utama kulit muka aku hanyalah berminyak,tu pun kalau aku terlebih buat aktiviti luar. Jerawat hanya muncul sebulan sekali dikala bulan mengambang.hehe. Tapi sejak sebulan nie,jerawat tak kira masa asyik nak lekat jea kat muka aku nie. Aku salah makan ke? Malas cuci muka ke? Pikir punya pikir,barulah aku perasan ni semua gara-gara kegedikan aku tukar pencuci muka. Dah elok-elok pakai Tia,rajin pulak aku pakai Safi! So,2 hari yang lepas aku dah buang semua stok Safi aku dan kembali setia dengan Tia.
Konklusinya,jika anda-anda semua dah selesa dengan pencuci muka anda sekarang,jangan tukar! Setia okay. Jangan jadi macam aku,gara-gara minat Sharnaaz(kisah lama,sekarang dah tak minat.hehe) sanggup pakai Safi supaya cantik jelita macam Shila Hamzah!!
Okay. Dah penat cerita,nanti-nanti aku update lagi. Tak janji,tapi aku mencuba untuk rajinkan diri update. Salam semua <3 <3

No comments: