Wednesday, February 12, 2014

Say No to Drama Melayu

Assalamualaikum wbt.

Hai.Sebagai seorang penganggur sejati,masa aku banyak dihabiskan di depan tv.Maka banyaklah drama-drama melayu yang aku tonton.But lately,seriously aku kecewa giler vavi dengan sesetengah drama melayu.Aku paham yang pelakon-pelakon tu cuma nak merealisasikan watak yang mereka pegang,tapi ada masa mereka terlalu over.Peluk sana,cium sini.Tolonglah weyh,ada batasnya! Yang paling aku takleh terima,drama Jebat dengan si Mastura tu..maaf aku lupa ntah apa tajuknya.Siyesly,sangat over bagi aku.

So,with all this excuses aku dah berjanji dengan diri aku,"wani,after this say no to drama melayu" Biarlah orang nak kata aku bajet kool bila asyik duk tengok drama korea ke drama filipina ke...aku tak kisah dah.Sebab,aku malu tengok pelakon-pelakon yang sebangsa,seagama dengan aku berlakon terlalu over tanpa ada batasan!!

p/s:aku tahu drama korea,drama filipina pun ada babak peluk babak cium.but atleast,mereka bukan sebangsa,seagama dengan aku!!

No comments: