Sunday, February 16, 2014

Cerita basi:Reunion SKD

Assalamualaikum wbt.

Hi semua.Sihat?Harap anda semua sesihat aku yang extra sihat menyamakan saiz ikan paus.kihkihkih.Tapi takpelar,aku bersyukur dengan saiz tubuh badan aku sekarang ni.At least,aku takde sebarang penyakit. :)

Hujung bulan lepas atau lebih tepatnya 31 januari,aku pi reunion sekolah rendah.Seriously,agak nervous.Yelar,dah berbelas tahun tak jumpa kan?Macam awkward lar sikit.Masing-masing malu-malu kucing bila nak berinteraksi.hahaha.Tapi, allhamdulilah ukhwah yang dibina dulu masih teguh..Walaupun masih kekok,tapi terasa lar jugok kemeriahannya tu..

Okay.habis cerita gembira.Sekarang nak cerita sedih pulak.Pada hari yang sama,kedua ekor kura-kura aku meninggal! Seriously,aku tak sangka aku akan kehilangan sinta dengan tommy sekaligus.Memang sedih sesangat,sampaikan hingga hari ni aku takleh nak main dengan dua ekor lagi kura-kura aku,taemin&yogeun.Fobia mungkin?

So,dapat disimpulkan *eh!asal ayat aku mcm karangan bm ek?hehe.abaikan kay* 31 januari 2014 bukan hari gembira aku!! Okaylar,tu jea yang aku nak share.Bye,sampai jumpa next entry..lebbiuu

p/s:sorry.pic reunion tersimpan rapi dalam lappy yg telah diusung ke Melaka oleh Kakyah.Kiranya,aku update blog ni via email melalui hanset usang.hehe.btw,aku dah jatuh cinta dgn drama be careful with my heart. :) comel giloss drama tuh!!

No comments: