Tuesday, March 15, 2011

10 fakta menarik

assalamualaikum.
tak jawab, mulut busuk!
*ehhehheehh*

entry kali nie, aku nak story mory about 10 FAKTA TENTANG AKU.
  • my full name, SALWANI ZAKARIA*nama nie di ambil sempena nama kawan tuan ayah* famili panggil aku kak ani.kawan2 pulak call me waniey.
  • aku anak sulung dari 6 adik beradik*idola adik2 kot.hahaha.perasan laa kau waniey!* adik aku yang paling kecik baru jew nak masuk 4 tahun.
  • time kecik2 dulu, puan emak pernah kurung aku dalam tandas gara2 aku mengamuk nak ikut tuan ayah pergi kerja*nasib baik lah tokki aku ada time tu. tokki panyelamat aku!*
  • pernah jatuh time panjat pagar rumah jiran & sampai sekarang parut tu masih ada kat kening aku.
  • insan yang paling seronok bila ramadan tiba.sebab, sebab.. excited nak raya!*hihihihihi*
  • aku seorang pustakawan time sekolah rendah
  • pernah ada perasaan berlagak bila terpilih masuk grup bola jaring, sebab hanya budak2 yang CUKUP TINGGI jew terpilih.*berlagak kau waniey, padahal grup sekolah rendah jew pun*
  • suka berangan bila duk sorang2.tapi, sekarang nie time kelas LAW pun aku boleh berangan.*heheeh.jelas menunjukkan betapa bosannya kelas LAW.*
  • ketawa tu adalah hobi aku.bila aku ketawa, kawan2 aku kata aku menangis. sebabnya, aku nie jenis yang bila ketawa jew keluar airmata
  • tak makan ikan bila duk kat kolej but kat rumah akulah QUEEN ikan.*kahkahkahkah*
  • aku cukup benci dengan orang yang suka tabur janji manis, suka jugde orang dari luaran & orang yang berlagak macam BAGUS!
TAMAT
dan aku ingin men'tag 4 org buddies aku tuk story mory 10 FAKTA TENTANG DIRI MEREKA. org2nya ialah,
.....
.....
.....
.....
  1. lija
  2. cik ayu
  3. missenh
  4. miss wawa
dah jawab tu, sila tag kengkawan anda pulak ye! 
-LOVE BUBU-


1 comment:

khalifah said...

saya suka la blog awk..cute sgt! :)
teruskan mencuba entry2 y lebih bagus