Monday, March 14, 2011

PENGUMUMAN OO PENGUMUMAN

 Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau..
.

    okey, aku dah melalut. ttiba aku melalak lagu wali band.MAAF. actually, entry kali ni aku mahu umumkan satu PERKARA yang sangat2 mustahak! nak tahu tak? nak? sabar ye, nie aku nak habaq laa nie. hari ni, 14/03/2011 dengan rasminya belog aku CINTA ITU SEMPURNA digantikan dengan -AKU GADIS KURUNG- kenapa? hah! nak tahu laa tu.busybadan jew.*hahaha* okay2, aku bagitahu.
   reason aku tukar nama belog:
  1.  bila aku pikir2 balik, maksud 'CINTA ITU SEMPURNA' itu terlalu universal.so, aku takot2 laa ada yang salah anggap kat aku.naknya ada yang pikir cinta yang aku maksudkan tu semata2 tuk KEKASIH!
  2.  word 'CINTA ITU SEMPURNA' tak mengambarkan identiti aku.*kamu semua tahu kew identiti aku?hahhaa.tak kan?*
 
   dan kenapa aku pilih -AKU GADIS KURUNG-? :
  1. bukan sebab aku terkurung, dikurung or mengurung!
  2. nie semua gara2 aku seorang penagih baju kurung.*HARAP MAKLUM, AKU PENAGIH BAJU KURUNG BUKAN PENAGIH BENDA2 HARAM*
  3. baju kurung adalah baju kebangsaan, means aku amat berbangga dilahirkan sbg anak jati MALAYSIA.*peace no war*
hah! tu jelah. puas hati? so, aku harap kamu semua terus support aku ye ^-^ 
okay.typing end.

-LOVE BUBU-

1 comment:

khalifah said...

saya pon suka berbaju kurung... :)