Sunday, March 6, 2011

cantik akhirnya!

assalamualaikum.
kum apa? kumbang.oke.dah2. konpem kamu semua tension kan? tiap kali aku start entry aku mesti ayat2 yang sama kan2? sorry ye. takde idea camne nak start.-hehehhee-

   kalau kamu semua perasan, header tuk belog aku dah cantik! credit to DJ & Dayana coz dah buatkan header yang cantik tu.THANX a lot dear. dah dapat header yang cantik ni, aku mula lah mengodek background baru tuk belog aku. finally, ni lah yang aku pilih * 2-3 jam kot aku duk mencari benda alah ni.hahaha* okay lah kan? seuai dengan kaler header tu.
   entry kali ni aku nak story telling sebab musabat aku create belog ni. nak tau tak?nak?bagus2.(drum roles pliss)-______- sebab2nya ialah,






  •  zaman sekolah dulu aku suka sangat menulis*walaupun tulisan aku memang buruk tahap giler baban* tapi time tu, aku tak berapa nak advance lagi.so,aku tulis lah segala2nya lam buku@diari yang kiut miut tu.now, dah mampu beli lappy sendiri*tu pun atas bantuan PTPTN*, so aku create lah belog ni..taaada! 

cute tak? siyesly,aku sayang giler buku2 ni.aku still simpan tau!
 
cube teka, pic sape yang ade love tu? ^_^
ni lah antara koleksi diari @ buku yang aku gunakan time muda2 dulu.
    • aku tengok sekarang ni macam dah trend tuk miliki belog. aku pun tak mao lah ketinggalan.*hehehehhe.ntah pape*
      • banyak pahit manis yang aku lalui lam idup ni.so bila ada belog ni aku boleh lah berkongsi apa yang aku alami. maybe, sebagai guideline tuk aku hadapi masa2 depan*pergghh! ayat tak boleh pergi der!hihihihi*
           hhmm.aku rase tu jea lah sebab aka reason kenapa cik waniey nie mencreate belognya, cinta itu sempurna.okay lah, aku nak masuk alam mimpi jap. kejap lagi ada class PR.tak boleh lewat ye! esok & lusa ada test*IT & LAW.doakan aku ye! :)* bubye.


        -LOVE BUBU-




        5 comments:

        PReDicToR said...

        cantik header...

        gud luck 4 the test!!

        gadis kurung said...

        tenkss deae.. header tu credit to DDBshop.

        Unknown said...

        diary riya tatao letak kat mana da . hahaha . yg pasti da tak jd private n confidential da . hahahaha :DD

        Unknown said...

        cantik headernya....

        gadis kurung said...

        teng fadah.. cs x pndai pown wat sndiri. tu tmpah kat DDBshop.. :)