Thursday, March 17, 2011

cerita masam

hype!!
selamat berhari khamis semua.

   as u know, on khamis aku memang takde kelas & time ni aku sepatutnya dah ada kat rumah! but, now, im still kat kolej.why? sebab malam nie aku ada program sikit. program ape?*hehehehehhe* BIARLAH RAHSIA.*ooppss, sorry tertiru siti nurhaliza* aku memang tak sabar giler nak tunggu esok.tunggu tuan ayah ambik aku kat kolej! puan emak pun dah janji nak masakkan aku nasi kerabu esok.HOORAYY!

   so, entry kali nie aku nak story pasal cerita yang dah pun masam + basi + lapuk =lama. minggu lepas aku & family attend my cousin enggagement.siyesly, pada mulanya aku memang tak nak join sebab aku memang tak berapa ngam dengan family cousin aku tu.tapi disebabkan nak jaga hati tuan ayah, aku pun joinlah. memang dengan separuh jiwa lah aku kesana.

   bila sampai jew kat sana, rumah cousin aku tu dah penuh.aku ternampaklah kelibat beberapa cousin aku yang lain. masuk jew dalam rumah, aku dengan adik aku(Qoyah) terus cari port yang baik*memang kami dah bajet tak nak menyumbangkan tenaga dalam majlis nie* pape pun, aku tetap tak melepaskan peluang tuk posing sakan kat majlis nie. cakap banyak pun tak guna, so enjoylah dengan pic2 yang aku upload nie ye! peace,no war.

puan emak, tuan ayah, my busyuk2 & kak ngah*aku takde sbb this pic taken by me!*







my busyuk2, dr kiri chubby,adik & atie





bila adik dah bosan menunggu
dr kiri qoyah, kak ngah & aku*pink in the day*



 
with kak sarah*siyes aku jelez dengan dia sbb maintain kecik sdgkan aku makin membesar*





aku bajet comel.*heheeh*
fullstop.bubye





-LOVE BUBU-

No comments: